Cart
Your shopping cart is empty.
Konumunuza özel içerikleri görmek ve online alışveriş yapmak için başka bir ülkeyi veya bölgeyi seçin.

Wir verwenden Cookies gemäß den gesetzlichen Bestimmungen, um Ihr Einkaufserlebnis zu verbessern. Ausführliche Informationen finden Sie auf unserer Seite Datenschutz- und Cookie-Richtlinie.

Akzeptieren

Declarație de confidențialitate


Condiții generale de contract cu informații pentru clienți


Cuprins

  1. Domeniu de aplicare
  2. Încheierea contractului
  3. Dreptul de retragere
  4. Prețuri și condiții de plată
  5. Condiții de livrare și expediere
  6. Rezerva de proprietate
  7. Răspunderea pentru defecte (garanție)
  8. Condiții speciale pentru prelucrarea mărfurilor conform specificațiilor clientului
  9. Valorificarea cupoanelor promoționale
  10. Valorificarea cupoanelor cadou
  11. Legea aplicabilă
  12. Soluționarea alternativă a litigiilor

1) Domeniu de aplicare

1.1 Prezentele condiții generale de vânzare (denumite în continuare „CGV”) ale Off The Record GmbH, care operează sub denumirea „Off-therecord.de” (denumită în continuare „Vânzător”) se aplică tuturor contractelor privind livrarea de mărfuri pe care un consumator sau un întreprinzător (denumit în continuare „Client”) le încheie cu Vânzătorul în legătură cu mărfurile prezentate de Vânzător în magazinul său online. Prin prezenta se respinge includerea condițiilor proprii ale Clientului, cu excepția cazului în care se convine altfel.

1.2 Pentru contractele privind livrarea de vouchere, se aplică în mod corespunzător prezentele CGV, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel.

1.3 În sensul prezentelor CGV, consumatorul este orice persoană fizică care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în mod preponderent activității sale comerciale sau profesionale independente. În sensul prezentelor CGV, antreprenorul este o persoană fizică sau juridică sau o societate cu personalitate juridică care, la încheierea unui act juridic, acționează în exercitarea activității sale comerciale sau profesionale independente.

2) Încheierea contractului

2.1 Descrierile produselor din magazinul online al vânzătorului nu constituie oferte ferme din partea vânzătorului, ci servesc la transmiterea unei oferte ferme de către client.

2.2 Clientul poate transmite oferta prin intermediul formularului de comandă online integrat în magazinul online al vânzătorului. După ce a plasat produsele selectate în coșul de cumpărături virtual și a parcurs procesul de comandă electronică, clientul transmite o ofertă contractuală obligatorie din punct de vedere juridic cu privire la produsele din coșul de cumpărături, făcând clic pe butonul care încheie procesul de comandă. În plus, clientul poate transmite oferta către vânzător și prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

2.3 Vânzătorul poate accepta oferta clientului în termen de cinci zile

  • trimițând clientului o confirmare a comenzii în scris sau o confirmare a comenzii în formă text (fax sau e-mail), fiind decisivă data primirii confirmării comenzii de către client, sau
  • prin livrarea mărfii comandate către client, fiind decisivă data primirii mărfii de către client, sau
  • prin solicitarea plății către client după plasarea comenzii.

În cazul în care există mai multe dintre alternativele menționate anterior, contractul este încheiat în momentul în care se produce prima dintre alternativele menționate anterior. Termenul de acceptare a ofertei începe să curgă din ziua următoare expedierii ofertei de către client și se încheie la expirarea celei de-a cincea zile care urmează expedierii ofertei. Dacă vânzătorul nu acceptă oferta clientului în termenul menționat anterior, aceasta se consideră respinsă, cu consecința că clientul nu mai este obligat să respecte declarația sa de voință.

2.4 În cazul transmiterii unei oferte prin intermediul formularului de comandă online al vânzătorului, textul contractului este stocat de către vânzător după încheierea contractului și transmis clientului în formă text (de exemplu, prin e-mail, fax sau scrisoare) după trimiterea comenzii. Vânzătorul nu va pune la dispoziție textul contractului în niciun alt mod.

2.5 Înainte de transmiterea fermă a comenzii prin intermediul formularului de comandă online al vânzătorului, clientul poate identifica eventualele erori de introducere a datelor citind cu atenție informațiile afișate pe ecran. O modalitate tehnică eficientă pentru a identifica mai ușor erorile de introducere a datelor poate fi funcția de mărire a browserului, cu ajutorul căreia se poate mări afișarea pe ecran. În cadrul procesului de comandă electronică, clientul poate corecta datele introduse utilizând funcțiile obișnuite ale tastaturii și mouse-ului până în momentul în care face clic pe butonul care finalizează procesul de comandă.

2.6 Pentru încheierea contractului sunt disponibile limbile germană și engleză.

2.7 Procesarea comenzii și contactul se realizează, de regulă, prin e-mail și procesarea automată a comenzii. Clientul trebuie să se asigure că adresa de e-mail furnizată pentru procesarea comenzii este corectă, astfel încât e-mailurile trimise de vânzător să poată fi primite la această adresă. În special, în cazul utilizării filtrelor de spam, clientul trebuie să se asigure că toate e-mailurile trimise de vânzător sau de terții însărcinați de acesta cu procesarea comenzii pot fi livrate.

3) Dreptul de retragere

3.1 Consumatorii au, în principiu, dreptul de retragere.

3.2 Informații mai detaliate privind dreptul de retragere sunt disponibile în instrucțiunile de retragere ale vânzătorului.

4) Prețuri și condiții de plată

4.1 Dacă nu se specifică altfel în descrierea produsului de către vânzător, prețurile indicate sunt prețuri totale, care includ taxa pe valoarea adăugată legală. Eventualele costuri suplimentare de livrare și expediere sunt indicate separat în descrierea produsului respectiv.

4.2 În cazul livrărilor în țări din afara Uniunii Europene, pot apărea în cazuri individuale costuri suplimentare pentru care vânzătorul nu este responsabil și care sunt suportate de client. Acestea includ, de exemplu, costurile de transfer de bani prin instituții de credit (de exemplu, comisioane de transfer, comisioane de schimb valutar) sau taxe vamale sau impozite (de exemplu, taxe vamale). Astfel de costuri pot apărea în legătură cu transferul de bani chiar și în cazul în care livrarea nu se efectuează într-o țară din afara Uniunii Europene, dar clientul efectuează plata dintr-o țară din afara Uniunii Europene.

4.3 Modalitatea/modalitățile de plată sunt comunicate clientului în magazinul online al vânzătorului.

4.4 Dacă s-a convenit plata în avans prin transfer bancar, plata este exigibilă imediat după încheierea contractului, cu excepția cazului în care părțile au convenit o dată de scadență ulterioară.

4.5 În cazul plății prin intermediul unei metode de plată oferite de PayPal, procesarea plății se efectuează prin intermediul furnizorului de servicii de plată PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg (denumit în continuare „PayPal”), în conformitate cu Termenii și condițiile PayPal, disponibili la https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full sau, în cazul în care clientul nu dispune de un cont PayPal, în conformitate cu Termenii și condițiile pentru plăți fără cont PayPal, disponibili la https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full.

4.6 Pe acest site web sunt disponibile una sau mai multe modalități de plată online ale următorului furnizor: Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Suedia Dacă selectați o modalitate de plată a furnizorului pentru care trebuie să efectuați plata în avans (de exemplu, plata cu cardul de credit), datele de plată furnizate în cadrul procesului de comandă (inclusiv numele, adresa, informații bancare și despre cardul de plată, moneda și numărul tranzacției), precum și informații despre conținutul comenzii dvs. în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. b RGPD. În acest caz, datele dvs. sunt transmise exclusiv în scopul procesării plății cu furnizorul și numai în măsura în care acest lucru este necesar în acest scop.

Dacă alegeți o modalitate de plată în care furnizorul efectuează o prestare anticipată (de exemplu, facturare sau cumpărare în rate sau debit direct), vi se va solicita, în cadrul procesului de comandă, să furnizați anumite date cu caracter personal (numele și prenumele, strada, numărul casei, codul poștal, localitatea, data nașterii, adresa de e-mail, numărul de telefon, eventual date privind un mijloc de plată alternativ).

Pentru a ne proteja interesul legitim de a verifica solvabilitatea clienților noștri, aceste date sunt transmise furnizorului în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f RGPD în scopul verificării bonității. Furnizorul verifică, pe baza datelor personale furnizate de dvs. și a altor date (cum ar fi coșul de cumpărături, valoarea facturii, istoricul comenzilor, experiența de plată), dacă opțiunea de plată selectată de dvs. poate fi acordată în ceea ce privește riscurile de neplată și/sau de nerambursare a creanțelor.

Pentru a lua o decizie în cadrul verificării cererii, pe lângă criteriile interne ale furnizorului, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f RGPD, pot fi incluse și informații privind identitatea și bonitatea de la următoarele agenții de informații: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/de_de/credit_rating_agencies

Informațiile privind bonitatea pot conține valori de probabilitate (așa-numite valori de scor). În măsura în care valorile de scor sunt incluse în rezultatul informațiilor privind bonitatea, acestea se bazează pe o metodă matematică și statistică recunoscută științific. În calculul valorilor de scor sunt incluse, printre altele, dar nu exclusiv, datele de adresă. Puteți refuza în orice moment prelucrarea datelor dvs. trimițând un mesaj către noi sau către furnizor. Cu toate acestea, furnizorul își rezervă dreptul de a prelucra datele dvs. cu caracter personal în măsura în care acest lucru este necesar pentru procesarea plății în conformitate cu contractul.

5) Condiții de livrare și expediere

5.1 Livrarea mărfurilor se efectuează prin expediere la adresa de livrare indicată de client, cu excepția cazului în care se convine altfel. La procesarea tranzacției, adresa de livrare indicată în procesarea comenzii de către vânzător este decisivă.

5.2 Dacă firma de transport returnează marfa expediată vânzătorului, deoarece livrarea la client nu a fost posibilă, clientul suportă costurile pentru expedierea nereușită. Aceasta nu se aplică în cazul în care clientul nu este responsabil pentru circumstanțele care au dus la imposibilitatea livrării sau în cazul în care a fost temporar împiedicat să accepte prestarea oferită, cu excepția cazului în care vânzătorul i-a anunțat prestarea cu un timp rezonabil în avans. În plus, aceasta nu se aplică în ceea ce privește costurile de expediere în cazul în care clientul își exercită în mod valabil dreptul de retragere. În cazul exercitării efective a dreptului de retragere de către client, costurile de returnare sunt reglementate în instrucțiunile de retragere ale vânzătorului.

5.3 În cazul ridicării de către client, vânzătorul informează mai întâi clientul prin e-mail că marfa comandată de acesta este gata de ridicare. După primirea acestui e-mail, clientul poate ridica marfa de la sediul vânzătorului, după acordul acestuia. În acest caz, nu se percep costuri de expediere.

5.4 Bonurile sunt puse la dispoziția clientului după cum urmează:

- prin poștă

6) Rezerva de proprietate

În cazul în care vânzătorul efectuează o prestare anticipată, acesta își rezervă dreptul de proprietate asupra mărfii livrate până la plata integrală a prețului de achiziție datorat.

7) Răspunderea pentru defecte (garanție)

7.1 Dacă obiectul cumpărării este defect, se aplică dispozițiile legale privind răspunderea pentru defecte.

7.2 Prin derogare de la aceasta, în cazul bunurilor uzate se aplică următoarele: pretențiile pentru defecte sunt excluse dacă defectul apare numai după expirarea unui an de la livrarea mărfii. Defectele care apar în termen de un an de la livrarea mărfii pot fi reclamate în termenul legal de prescripție. Reducerea duratei de răspundere la un an nu se aplică însă

  • pentru bunurile care au fost utilizate în conformitate cu destinația lor obișnuită pentru o construcție și au cauzat defectele acesteia,
  • pentru cererile de despăgubiri și rambursarea cheltuielilor clientului, precum și
  • în cazul în care vânzătorul a ascuns defectul în mod dolos.

7.3 Clientul este rugat să reclame livrarea mărfurilor cu defecte evidente de transport la livrator și să informeze vânzătorul în acest sens. În cazul în care clientul nu respectă această obligație, acest lucru nu are niciun efect asupra drepturilor sale legale sau contractuale în materie de defecte.

8) Condiții speciale pentru prelucrarea mărfurilor în conformitate cu specificațiile clientului

8.1 În cazul în care, conform conținutului contractului, vânzătorul este obligat, pe lângă livrarea mărfurilor, să prelucreze mărfurile conform anumitor specificații ale clientului, clientul trebuie să pună la dispoziția operatorului toate conținuturile necesare pentru prelucrare, cum ar fi texte, imagini sau grafice, în formatele de fișiere, formatările, dimensiunile de imagine și fișiere specificate de operator și să îi acorde drepturile de utilizare necesare în acest sens. Clientul este singurul responsabil pentru procurarea și dobândirea drepturilor asupra acestor conținuturi. Clientul declară și își asumă responsabilitatea că are dreptul de a utiliza conținuturile furnizate vânzătorului. Acesta se asigură în special că nu sunt încălcate drepturile terților, în special drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor și drepturile de personalitate.

8.2 Clientul exonerează vânzătorul de pretențiile terților pe care aceștia le pot invoca împotriva vânzătorului în legătură cu o încălcare a drepturilor lor prin utilizarea contractuală a conținutului clientului de către vânzător. În acest sens, clientul suportă și costurile rezonabile ale apărării juridice necesare, inclusiv toate cheltuielile judiciare și onorariile avocaților, în limita prevăzută de lege. Aceasta nu se aplică în cazul în care încălcarea drepturilor nu este imputabilă clientului. În cazul unei revendicări din partea unor terți, clientul este obligat să pună la dispoziția vânzătorului, în mod imediat, veridic și complet, toate informațiile necesare pentru verificarea revendicărilor și pentru apărare.

8.3 Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza comenzile de prelucrare dacă conținutul furnizat de client în acest scop încalcă interdicțiile legale sau oficiale sau bunele moravuri. Acest lucru se aplică în special în cazul furnizării de conținut anticonstituțional, rasist, xenofob, discriminatoriu, jignitor, care pune în pericol minorii și/sau care glorifică violența.

9) Valorificarea cupoanelor promoționale

9.1 Cupoanele emise gratuit de vânzător în cadrul unor acțiuni promoționale cu o perioadă de valabilitate determinată și care nu pot fi achiziționate de client (denumite în continuare „cupoane promoționale”) pot fi valorificate numai în magazinul online al vânzătorului și numai în perioada specificată.

9.2 Anumite produse pot fi excluse din promoția cu cupoane, dacă o restricție corespunzătoare rezultă din conținutul cuponului promoțional.

9.3 Cupoanele promoționale pot fi valorificate numai înainte de finalizarea procesului de comandă. O compensare ulterioară nu este posibilă.

9.4 Pentru fiecare comandă poate fi valorificat un singur cupon promoțional.

9.5 Valoarea mărfurilor trebuie să corespundă cel puțin cu valoarea cuponului promoțional. Eventualul credit rămas nu va fi rambursat de către vânzător.

9.6 Dacă valoarea cuponului promoțional nu este suficientă pentru acoperirea comenzii, pentru achitarea diferenței se poate alege una dintre celelalte metode de plată oferite de vânzător.

9.7 Creditul unui cupon promoțional nu se plătește în numerar și nu se dobândește.

9.8 Cuponul promoțional nu se rambursează dacă clientul returnează marfa plătită integral sau parțial cu cuponul promoțional în cadrul dreptului său legal de retragere.

9.9 Cuponul promoțional este transferabil. Vânzătorul poate efectua plata cu efect liberator către titularul respectiv care valorifică voucherul promoțional în magazinul online al vânzătorului. Acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul are cunoștință sau ignoră din neglijență gravă faptul că titularul respectiv nu este îndreptățit, nu are capacitate juridică sau nu are dreptul de reprezentare.

10) Utilizarea cupoanelor cadou

10.1 Cupoanele care pot fi achiziționate prin magazinul online al vânzătorului (denumite în continuare „cupoane cadou”) pot fi utilizate numai în magazinul online al vânzătorului, cu excepția cazului în care se specifică altfel în cupon.

10.2 Bonurile cadou și creditele rămase din bonurile cadou pot fi valorificate până la sfârșitul celui de-al treilea an după anul achiziționării bonului. Creditele rămase vor fi creditate clientului până la data expirării.

10.3 Bonurile cadou pot fi valorificate numai înainte de finalizarea procesului de comandă. O compensare ulterioară nu este posibilă.

10.4 La o comandă pot fi valorificate mai multe bonuri cadou.

10.5 Bonurile cadou pot fi utilizate numai pentru achiziționarea de produse și nu pentru achiziționarea altor bonuri cadou.

10.6 Dacă valoarea bonului cadou nu este suficientă pentru acoperirea comenzii, pentru achitarea diferenței se poate alege una dintre celelalte modalități de plată oferite de vânzător.

10.7 Creditul unui bon cadou nu se plătește în numerar și nu se dobândește.

10.8 Bonul cadou este transferabil. Vânzătorul poate efectua plata cu efect liberator către titularul care valorifică bonul cadou în magazinul online al vânzătorului. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul are cunoștință sau ignoră din neglijență gravă faptul că titularul nu este îndreptățit, nu are capacitate juridică sau nu are dreptul de reprezentare.

11) Dreptul aplicabil

Pentru toate relațiile juridice dintre părți se aplică dreptul Republicii Federale Germania, cu excluderea legilor privind vânzarea internațională de bunuri mobile. În cazul consumatorilor, această alegere a legii aplicabile se aplică numai în măsura în care protecția acordată prin dispozițiile imperative ale legii statului în care consumatorul își are reședința obișnuită nu este retrasă.

12) Soluționarea alternativă a litigiilor

12.1 Comisia Europeană pune la dispoziție pe internet, la următorul link, o platformă pentru soluționarea online a litigiilor: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Această platformă servește ca punct de contact pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online la care este implicat un consumator.

12.2 Vânzătorul nu este obligat și nici dispus să participe la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unui organism de conciliere pentru consumatori.