Cart
Your shopping cart is empty.
Konumunuza özel içerikleri görmek ve online alışveriş yapmak için başka bir ülkeyi veya bölgeyi seçin.

Wir verwenden Cookies gemäß den gesetzlichen Bestimmungen, um Ihr Einkaufserlebnis zu verbessern. Ausführliche Informationen finden Sie auf unserer Seite Datenschutz- und Cookie-Richtlinie.

Akzeptieren

CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE CU INFORMAȚII PENTRU CLIENȚI


Cuprins

  1. Domeniu de aplicare
  2. Încheierea contractului
  3. Dreptul de retragere
  4. Prețuri și condiții de plată
  5. Condiții de livrare și expediere
  6. Rezerva de proprietate
  7. Răspunderea pentru defecte (garanție)
  8. Condiții speciale pentru prelucrarea mărfurilor conform specificațiilor clientului
  9. Legea aplicabilă
  10. Soluționarea alternativă a litigiilor


1) Domeniu de aplicare

1.1 Prezentele condiții generale de contract (denumite în continuare „CGC”) ale Sungroup Casasunco SRL, care operează sub denumirea „Sungroup” (denumită în continuare „Vânzătorul”), se aplică tuturor contractelor de livrare a mărfurilor pe care un consumator sau un comerciant (denumit în continuare „Clientul”) le încheie cu Vânzătorul cu privire la mărfurile prezentate de Vânzător în magazinul său online. Prin prezenta se respinge includerea propriilor condiții ale clientului, cu excepția cazului în care se convine altfel.

1.2 Consumatorul în sensul prezentelor CGV este orice persoană fizică care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în mod preponderent activității sale comerciale sau profesionale independente.

1.3 În sensul prezentelor CGV, „antreprenor” este o persoană fizică sau juridică sau o societate cu personalitate juridică care, la încheierea unui act juridic, acționează în exercitarea activității sale comerciale sau profesionale independente.


2) Încheierea contractului

2.1 Descrierile produselor din magazinul online al vânzătorului nu constituie oferte ferme din partea vânzătorului, ci servesc la transmiterea unei oferte ferme de către client.

2.2 Clientul poate transmite oferta prin intermediul formularului de comandă online integrat în magazinul online al vânzătorului. În acest sens, după ce a plasat produsele selectate în coșul de cumpărături virtual și a parcurs procesul electronic de comandă, clientul transmite o ofertă contractuală obligatorie din punct de vedere juridic cu privire la produsele conținute în coșul de cumpărături, făcând clic pe butonul care încheie procesul de comandă.

2.3 Vânzătorul poate accepta oferta clientului în termen de cinci zile

  • trimițând clientului o confirmare a comenzii în scris sau o confirmare a comenzii în formă text (fax sau e-mail), fiind decisivă data primirii confirmării comenzii de către client, sau
  • prin livrarea produselor comandate către client, fiind decisivă data primirii produselor de către client, sau
  • prin solicitarea plății către client după plasarea comenzii.

În cazul în care există mai multe dintre alternativele menționate anterior, contractul se încheie în momentul în care se produce prima dintre alternativele menționate anterior. Termenul de acceptare a ofertei începe să curgă din ziua următoare trimiterii ofertei de către client și se încheie la expirarea celei de-a cincea zile care urmează trimiterii ofertei. Dacă vânzătorul nu acceptă oferta clientului în termenul menționat anterior, aceasta se consideră respinsă, cu consecința că clientul nu mai este obligat să respecte declarația sa de voință.

2.4 În cazul selectării unei metode de plată oferite de PayPal, procesarea plății se efectuează prin intermediul furnizorului de servicii de plată PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg (denumit în continuare „PayPal”), în conformitate cu Termenii și condițiile PayPal, disponibili la https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full sau, în cazul în care clientul nu dispune de un cont PayPal, în conformitate cu condițiile de plată fără cont PayPal, disponibile la https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Dacă clientul plătește prin intermediul unei metode de plată oferite de PayPal, selectabilă în procesul de comandă online, vânzătorul declară deja acceptarea ofertei clientului în momentul în care clientul face clic pe butonul care finalizează procesul de comandă.

2.5 La transmiterea unei oferte prin intermediul formularului de comandă online al vânzătorului, textul contractului este stocat de vânzător după încheierea contractului și transmis clientului în formă text (de exemplu, prin e-mail, fax sau scrisoare) după trimiterea comenzii. Vânzătorul nu va pune la dispoziție textul contractului în niciun alt mod. În cazul în care clientul a creat un cont de utilizator în magazinul online al vânzătorului înainte de trimiterea comenzii, datele comenzii vor fi arhivate pe site-ul web al vânzătorului și pot fi accesate gratuit de către client prin contul său de utilizator protejat prin parolă, introducând datele de conectare corespunzătoare.

2.6 Înainte de trimiterea fermă a comenzii prin intermediul formularului de comandă online al vânzătorului, clientul poate identifica eventualele erori de introducere a datelor citind cu atenție informațiile afișate pe ecran. O modalitate tehnică eficientă pentru a identifica mai ușor erorile de introducere a datelor poate fi funcția de mărire a browserului, care permite mărirea afișajului pe ecran. În cadrul procesului electronic de comandă, clientul poate corecta datele introduse utilizând funcțiile obișnuite ale tastaturii și mouse-ului până în momentul în care face clic pe butonul care finalizează procesul de comandă.

2.7 Limba disponibilă pentru încheierea contractului este limba Rumania.

2.8 Procesarea comenzii și contactarea se efectuează, de regulă, prin e-mail și prin procesarea automată a comenzii. Clientul trebuie să se asigure că adresa de e-mail furnizată pentru procesarea comenzii este corectă, astfel încât e-mailurile trimise de vânzător să poată fi primite la această adresă. În special, în cazul utilizării filtrelor de spam, clientul trebuie să se asigure că toate e-mailurile trimise de vânzător sau de terții însărcinați cu procesarea comenzii pot fi livrate.


3) Dreptul de retragere

3.1 Consumatorii au, în principiu, dreptul de retragere.

3.2 Informații mai detaliate privind dreptul de retragere sunt disponibile în instrucțiunile de retragere ale vânzătorului.

INSTRUCȚIUNI DE RETRAGERE ȘI FORMULAR DE RETRAGERE

A. Instrucțiuni de retragere

Introducere

Consumatorii au dreptul de retragere în conformitate cu următoarele prevederi, consumator fiind orice persoană fizică care încheie un contract în scopuri care nu pot fi atribuite în mod preponderent activității sale comerciale sau profesionale independente:

Dreptul de retragere

Aveți dreptul de a retrage acest contract în termen de paisprezece zile fără a da un motiv.

Termenul de retragere este de paisprezece zile de la data la care dvs. sau o terță persoană desemnată de dvs., care nu este transportatorul, ați intrat în posesia ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne contactați (Sungroup Casasunco SRL, Șoseaua București-Urziceni , nr. 17, Complex Natura Center, H6M14, Comuna Afumați , Județul Ilfov 077010, România, Tel.: +40 742 662 666, E-mail: [email protected]) printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail) cu privire la decizia dumneavoastră de a retrage acest contract. Puteți utiliza formularul de retragere atașat, care nu este însă obligatoriu.

Pentru respectarea termenului de retragere, este suficient să trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

Consecințele retragerii

Dacă returnați acest contract, trebuie să ne rambursați toate plățile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât livrarea standard cea mai ieftină oferită de noi), fără întârziere și în cel mult paisprezece zile de la data la care am primit notificarea privind retragerea dvs. din acest contract. Pentru această rambursare, vom utiliza același mijloc de plată pe care l-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel; în niciun caz nu vi se vor percepe taxe pentru această rambursare. Putem refuza rambursarea până când vom primi înapoi bunurile sau până când veți furniza dovada că ați returnat bunurile, în funcție de care dintre aceste date este mai devreme.

Trebuie să ne returnați sau să ne predați produsele fără întârziere și, în orice caz, în termen de cel mult paisprezece zile de la data la care ne-ați informat despre retragerea din prezentul contract. Termenul este respectat dacă expediați produsele înainte de expirarea termenului de paisprezece zile.

Costurile directe ale returnării produselor sunt suportate de dvs.

Dvs. trebuie să suportați eventuala pierdere de valoare a bunurilor numai în cazul în care această pierdere de valoare se datorează unei manipulări a bunurilor care nu este necesară pentru verificarea naturii, caracteristicilor și funcționalității bunurilor.

Excluderea sau expirarea anticipată a dreptului de retragere

Dreptul de retragere nu se aplică contractelor de livrare a bunurilor care nu sunt prefabricate și pentru a căror fabricare este decisivă o alegere sau o determinare individuală a consumatorului sau care sunt adaptate în mod clar nevoilor personale ale consumatorului.

Informații generale

1) Vă rugăm să evitați deteriorarea și murdărirea bunurilor. Vă rugăm să ne returnați produsele în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și toate componentele ambalajului. Dacă este necesar, utilizați un ambalaj protector. Dacă nu mai aveți ambalajul original, vă rugăm să asigurați o protecție adecvată împotriva deteriorării în timpul transportului, utilizând un ambalaj adecvat.

2) Vă rugăm să nu ne returnați produsele cu transportul neplătit.

3) Vă rugăm să rețineți că punctele 1-2 de mai sus nu sunt o condiție prealabilă pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere.

B. Formular de retragere

Dacă doriți să retrageți contractul, vă rugăm să completați acest formular și să îl returnați.

Către

Sungroup Casasunco SRL

Șoseaua București-Urziceni , nr. 17, Complex Natura Center, H6M14, Comuna Afumați , Județul Ilfov 077010, România

E-mail: [email protected]

Prin prezenta, eu/noi (*) retrag contractul încheiat de mine/noi (*) pentru achiziționarea următoarelor produse (*)/prestarea următorului serviciu (*)

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Comandat la data de (*) ____________ / primit la data de (*) __________________

________________________________________________________

Numele consumatorului/consumatorilor

________________________________________________________

Adresa consumatorului/consumatorilor

________________________________________________________

Semnătura consumatorului/consumatorilor (numai în cazul comunicării pe hârtie)

_________________________

Data

(*) Tăiați ceea ce nu se aplică


__________________



(*) Tăiați ceea ce nu se aplică.

4) Prețuri și condiții de plată

4.1 Dacă nu se specifică altfel în descrierea produsului de către vânzător, prețurile indicate sunt prețuri totale, care includ taxa pe valoarea adăugată legală. Eventualele costuri suplimentare de livrare și expediere sunt indicate separat în descrierea produsului.

4.2 Opțiunile de plată sunt comunicate clientului în magazinul online al vânzătorului.

4.3 În cazul selectării unei modalități de plată oferite prin serviciul de plată „Stripe”, procesarea plății se efectuează prin intermediul furnizorului de servicii de plată Stripe Payments Europe Ltd., 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, Irlanda (denumit în continuare „Stripe”). Modalitățile de plată individuale oferite prin Stripe sunt comunicate clientului în magazinul online al vânzătorului. Pentru procesarea plăților, Stripe poate utiliza alte servicii de plată pentru care se pot aplica condiții speciale de plată, care vor fi comunicate separat clientului, dacă este cazul. Mai multe informații despre Stripe sunt disponibile pe internet la https://stripe.com/de.

4.4 În cazul selectării unei modalități de plată oferite prin serviciul de plată „Klarna”, plata se efectuează prin Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Suedia (denumită în continuare „Klarna”).


5) Condiții de livrare și expediere

5.1 Dacă vânzătorul oferă expedierea mărfii, livrarea se efectuează în zona de livrare specificată de vânzător, la adresa de livrare indicată de client, cu excepția cazului în care se convine altfel. La procesarea tranzacției, adresa de livrare indicată în procesarea comenzii de către vânzător este decisivă.

5.2 În cazul în care livrarea mărfii eșuează din motive imputabile clientului, acesta suportă costurile rezonabile suportate de vânzător. Acest lucru nu se aplică în ceea ce privește costurile de expediere, dacă clientul își exercită în mod valabil dreptul de retragere. În cazul exercitării efective a dreptului de retragere de către client, costurile de returnare sunt reglementate în instrucțiunile de retragere ale vânzătorului.

5.3 În cazul în care clientul acționează în calitate de comerciant, riscul pierderii accidentale și al deteriorării accidentale a mărfii vândute trece la client de îndată ce vânzătorul a predat marfa transportatorului, expeditorului sau altei persoane sau instituții desemnate să efectueze expedierea. În cazul în care clientul acționează în calitate de consumator, riscul pierderii accidentale și al deteriorării accidentale a mărfii vândute se transferă, în principiu, numai la momentul predării mărfii către client sau către o persoană îndreptățită să o primească. Prin derogare de la această regulă, riscul pierderii accidentale și al deteriorării accidentale a mărfii vândute se transferă către client, chiar și în cazul consumatorilor, în momentul în care vânzătorul a predat bunul transportatorului, transportatorului sau altei persoane sau instituții desemnate să efectueze expedierea, dacă clientul a însărcinat transportatorul, transportatorul sau altă persoană sau instituție desemnată să efectueze expedierea și vânzătorul nu a indicat în prealabil clientului această persoană sau instituție.

5.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din contract în cazul unei livrări incorecte sau necorespunzătoare. Acest lucru se aplică numai în cazul în care livrarea nu este din vina vânzătorului și acesta a încheiat cu diligența necesară o tranzacție concretă de acoperire cu furnizorul. Vânzătorul va depune toate eforturile rezonabile pentru a procura marfa. În cazul indisponibilității sau disponibilității parțiale a mărfii, clientul va fi informat imediat și contravaloarea va fi rambursată fără întârziere.

5.5 Din motive logistice, ridicarea personală nu este posibilă.


6) Rezerva de proprietate

În cazul în care vânzătorul efectuează o prestare anticipată, acesta își rezervă dreptul de proprietate asupra mărfii livrate până la plata integrală a prețului de cumpărare datorat.


7) Răspunderea pentru defecte (garanție)

În măsura în care nu rezultă altfel din dispozițiile următoare, se aplică prevederile legale privind răspunderea pentru defecte. Prin derogare de la acestea, în cazul contractelor de livrare a mărfurilor se aplică următoarele:

7.1 În cazul în care clientul acționează în calitate de întreprinzător

  • vânzătorul are dreptul de a alege modul de executare ulterioară;
  • în cazul mărfurilor noi, termenul de prescripție pentru defecte este de un an de la livrarea mărfurilor;
  • în cazul mărfurilor uzate, drepturile și pretențiile pentru defecte sunt excluse;
  • termenul de prescripție nu începe din nou în cazul în care se efectuează o livrare de înlocuire în cadrul răspunderii pentru defecte.

7.2 Limitările de răspundere și reducerile de termen prevăzute mai sus nu se aplică

  • pentru cererile de despăgubiri și rambursarea cheltuielilor clientului,
  • în cazul în care vânzătorul a ascuns defectul în mod fraudulos,
  • pentru mărfurile care au fost utilizate în conformitate cu destinația lor obișnuită pentru o construcție și au cauzat defectul acesteia,
  • pentru o eventuală obligație a vânzătorului de a furniza actualizări pentru produsele digitale, în cazul contractelor de livrare de mărfuri cu elemente digitale.

7.3 În plus, pentru întreprinzători, termenele legale de prescripție pentru un eventual drept de recurs legal rămân neschimbate.

7.4 În cazul în care clientul acționează în calitate de comerciant în sensul § 1 HGB (Cod comercial Rumania), acesta are obligația comercială de verificare și reclamare în conformitate cu § 377 HGB. În cazul în care clientul nu respectă obligațiile de notificare prevăzute în acest paragraf, produsul se consideră acceptat.

7.5 În cazul în care clientul acționează în calitate de consumator, acesta este rugat să reclame livrarea mărfurilor cu defecte evidente de transport la livrator și să informeze vânzătorul în acest sens. În cazul în care clientul nu respectă această obligație, acest lucru nu are niciun efect asupra drepturilor sale legale sau contractuale în materie de defecte.


8) Condiții speciale pentru prelucrarea mărfurilor în conformitate cu specificațiile clientului

8.1 Dacă, în conformitate cu conținutul contractului, vânzătorul este obligat, pe lângă livrarea mărfurilor, să prelucreze marfa conform anumitor specificații ale clientului, clientul trebuie să pună la dispoziția vânzătorului toate conținuturile necesare pentru prelucrare, cum ar fi texte, imagini sau grafice, în formatele de fișiere, formatările, dimensiunile de imagine și fișiere specificate de vânzător și să îi acorde drepturile de utilizare necesare în acest sens. Clientul este singurul responsabil pentru procurarea și dobândirea drepturilor asupra acestor conținuturi. Clientul declară și își asumă responsabilitatea că are dreptul de a utiliza conținuturile furnizate vânzătorului. Acesta se asigură în special că prin aceasta nu sunt încălcate drepturile terților, în special drepturile de autor, drepturile de marcă și drepturile de personalitate.

8.2 Clientul exonerează vânzătorul de orice pretenții ale terților pe care aceștia le pot invoca împotriva vânzătorului în legătură cu o încălcare a drepturilor lor prin utilizarea contractuală a conținutului clientului de către vânzător. Clientul suportă, de asemenea, costurile necesare pentru apărarea juridică, inclusiv toate costurile judiciare și onorariile avocaților, în limita prevăzută de lege. Acest lucru nu se aplică în cazul în care încălcarea drepturilor nu este imputabilă clientului. În cazul unei revendicări din partea unor terți, clientul este obligat să pună la dispoziția vânzătorului, în mod imediat, veridic și complet, toate informațiile necesare pentru verificarea revendicărilor și pentru apărare.

8.3 Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza comenzi de prelucrare dacă conținutul furnizat de client în acest scop încalcă interdicțiile legale sau oficiale sau bunele moravuri. Acest lucru se aplică în special în cazul furnizării de conținuturi anticonstituționale, rasiste, xenofobe, discriminatorii, jignitoare, periculoase pentru minori și/sau care incită la violență.


9) Drept aplicabil

Toate relațiile juridice dintre părți sunt guvernate de dreptul Republicii Federale Rumania, cu excluderea legilor privind vânzarea internațională de bunuri mobile. În cazul consumatorilor, această alegere a legii aplicabile se aplică numai în măsura în care nu se retrage protecția acordată prin dispoziții imperative ale legii statului în care consumatorul își are reședința obișnuită.


10) Soluționarea alternativă a litigiilor

10.1 Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă de soluționare online a litigiilor la adresa următoare: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Această platformă servește ca punct de contact pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online la care este implicat un consumator.

10.2 Vânzătorul nu este obligat și nici dispus să participe la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unui organism de conciliere pentru consumatori.